عرب فور سينما|افلام عربي | افلام اجنبي | اغاني | شعبي | كليبات | مصارعه | برامج
نكت اخر حلاوه لابو العربي GWGt0-n1M5_651305796
نكت اخر حلاوه لابو العربي GWGt0-n1M5_651305796
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

عرب فور سينما ... حمل وعيش

الرئيسيةhttp://arabfrieأحدث الصورالتسجيلالتسجيلدخول

نكت اخر حلاوه لابو العربي

كاتب الموضوعرسالة
البرنسيسه aya
عضو ذهبى
عضو ذهبى
البرنسيسه aya

عـمـلــى: --> : المجموعات عدد المساهمات : 150

نكت اخر حلاوه لابو العربي Empty
مُساهمةموضوع: نكت اخر حلاوه لابو العربي   نكت اخر حلاوه لابو العربي I_icon_minitimeالأحد يونيو 13, 2010 5:25 am

- مره واحد فشار قوى بيقول لصاحبه انا كنت ماشى فى الصحره طلع عليا اسد نطيت في البحر،صاحبه قاله بحر ايه بس اللي فى الصحره، قال لا انا قلت لقيت ابو الهول اتشعلقت فى رقبته، صاحبه قاله وايه اللي جاب ابو الهول في الصحرا، فقال وانا ماشى فى الصحره طلع عليا اسد أكلنى.. ارتحت

.................................................
2 - في ثلاث اشخاص وهم امريكي وياباني وعربي كانوا يمشوا سويا فجاء اتصال للأمريكي فرفع اصبعه واجاب على الهاتف الضاهر اصبعه موبايل صدفه جاء اتصال للياباني فأجاب الياباني يتكلم فقط الضاهر ضرسه موبايل العربي ضل حاير شي سوي فقفز عالي وضرب نفسه بالارض وكررها مره ثانيه فسألوه خير شبيك فقال لهم لا ماكو شي جاني مسج!!!!!!!
.................................................. .....
3 - مرة ابو العربي كان راجع من الشغل وراح واقف تحت البيت ونادى على والدتة وقالها : عايزة حاجة من تحت قبل ما اطلع قالتله لا ربنا يخليك قالها طيب حد مزعلك اموتهولك قالتله لا يا ابني اطلع قالها حد مضايقك اشرحلك وشه قالتله يا ابني مش عايزين مشاكل اطلع بقى راح قايلها : طيب نوريلي نور السلم علشان فيه قطة عالسلم
.................................................. ...
4 - ابو العربى فى حرب اكتوبر راكب فلوكه فى القنال وبيحكى ويقول لقيت فوقى واد طيار اسرائيلى اول ما شفنى حدف عليا صاروخ قمت زقيته ..راح حادف واحد تانى وطيت راسى راح جاى فى الفلوكه وقعت فى المية واتشعلقت فى خشبة وقعت اجدف بيدى.. حدف عليا صاروخ تانى قمت غاطس فى القنال.. برده لقيته نازل بالطيارة عليا وقرب منى خالص وحدفلى قروصه مارلبورو وقال لي جدع يآله
.................................................
5 - ابو العربى طيار مبيعرفش يسوق فى يوم طلع سفريه بالطياره وهو ماشى بالطياره بيقول
فى الميكرفون ابو العربى يكلمكم من موقع الطياره ويقول لكم ان الجناح الشمال ولع وان شاء الله هنوصل بالسلامه بعد خمس دقائق بيقولهم ابو العربى يكلمكم من موقع الطياره ويقول لكم ان الجناح اليمين ولع وان شاء الله هنرجع بالسلامه بعد شويه بيقولهم ابو العربى يكلمكم وهو راكب البرشوت ويقول لكم ان الاعمار بيدى الله
.................................................. .

6 - ابو العربي راح ع القهوة
قال لهم مش تباركوا لي مش انا خطبت البت سعااااااااااد
واحد رد علية وقال له يا راجل سيبك منها دي ماشية مع نص شباب بورسعيد
ابو العربي قال له يا راجل وهيا بورسعيد كلها أد ايه ؟؟؟؟

نكت اخر حلاوه لابو العربي
صفحة 1 من اصل 1